Paasvakantie - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rick Mug - WaarBenJij.nu Paasvakantie - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rick Mug - WaarBenJij.nu

Paasvakantie

Blijf op de hoogte en volg Rick

03 Mei 2017 | Curaçao, Willemstad

Afgelopen twee weken had ik vakantie, nou zou je kunnen zeggen dat het op Curaçao altijd vakantie is, ik bedoel dus dat ik vrij was van stage.

In de eerste week kwamen mijn ouders mij opzoeken. Na alle appjes en belletjes met veel mooie verhalen heb ik ze eindelijk kunnen laten zien waar ik al deze tijd heb gewoond en geleefd. Behalve op het strand liggen hebben we met z’n drieën veel gedaan waar ik nog niet aan toegekomen was. Zo zijn we naar de struisvogelfarm geweest waar we een tour hebben gedaan en de vogels te eten hebben gegeven. Hebben we gekeken bij de Carifta games, een atletiekcompetitie waar atleten uit het Caribisch gebied aan mee kunnen doen. Hebben we het natuurgebied shete boka bezocht. En de christoffelberg(370 meter hoog) beklommen en dan bedoel ik ook echt klimmen want het laatste stuk gaat steil over de rotsen om hoog, maar het uitzicht is het meer dan waard.

De tweede week ben ik weer gaan werken op de boot en heb bij de trip naar westpunt dolfijnen gespot. Het is echt gaaf om te zien dat deze dieren langs en voor je boot komen zwemmen.
Onze koning Willy werd deze week 50 jaar, en ook hier wordt dat groots gevierd met Koningsnacht en –dag. Eigenlijk gewoon op de Nederlandse manier met een feest op koningsnacht en een vrijmarkt in het centrum op koningsdag.

Helaas zit mijn vakantie er op en ben ik weer stage aan het lopen. Nog iets meer als 6 weken en dan heb ik ook dit afgerond. Hierna nog een aantal dagen vrij om te genieten en dan is dit avontuur alweer voorbij. Wat gaat de tijd toch snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Actief sinds 28 Jan. 2017
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 4929

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 24 Juni 2017

TOA stage op Curacao

Landen bezocht: